Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

10 apr. 2013

DOAR O POEZIE

Ştiu că nu credeţi că un dealer de Kirby poate citi şi aşa ceva .
Dar vă prezint dovada !

Nichita Stănescu, poetul preferat al tinereţii ...



Această mare e acoperită de adolescenţi
care învaţă mersul pe valuri, în picioare,
mai rezemându-se cu braţul, de curenţi
mai sprijinindu-se de-o rază ţeapănă, de soare.
Eu stau pe plaja-ntinsă tăiată-n unghi perfect
şi îi contemplu ca la o debarcare.
O flotă infinită de yole. Şi aştept
un pas greşit să văd, sau o alunecare
măcar pân' la genunchi în valul diafan
sunând sub lenta lor înaintare.
Dar ei sunt zvelţi şi calmi, şi simultan
au şi deprins să meargă pe valuri, în picioare.



Dar atenţie, ca să fie apreciat, trebuie să mai fie şi români care citesc .
Cu poezia asta mai reuşeam să mai vrăjesc câte o colegă de liceu !
Nu vă spun mai mult, v-aş învăţa la prostii .

17 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Tu ştii mai bine ! O să risc să păstrez titlul !
      Eu mă pricep la matematică ! :)
      Sper, doar că poezia ţi-a trezit amintiri plăcute !

      Ștergere
  2. Frumos scris!
    Faza cu vrăjeala e adevărată? Și tu acum spui :) ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaa, deci tu agatai fetele cu poezii:> asa da :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu aveam bani de cluburi ! :)
      La 15-16 ani mi se pare normal . :))

      Ștergere
  4. Aveai gusturi bune la poezie, chiar este frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoasa poezie, frumoasa miscare cu fetele ;-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiam poezia, dar imi place mult. Pacat ca nu are cine sa mi-o recite. Aveam un prieten cand eram domnisoara care se pricepea la vrajit fetele cu poezii, dar am cunoscut si baieti care spuneau ca sunt compuse de ei. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am compus si eu cateva, una chiar publicata ! :)

      Ștergere
    2. Unde, unde? Sa vedem si noi!

      Ștergere
    3. Uite aici ! :))
      Editura Pontica 2001, autor Mircea Ţuglea, volumul 2.
      Titlul este Proezia !


      ***
      un poem de-al fratelui meu (adică eu)

      visele-mi aleargă cu mult
      mai repede decât rachetele pământenilor
      ele au ajuns de mult pe Pluton
      au şi părăsit sistemul solar
      şi acum explorează galaxiile vecine
      câteodată se mai ciocnesc
      cu meteoriţi, comete, şi se
      întorc pe pământ, pentru
      reparaţii capitale

      Ștergere
    4. Bine, asta e transpunerea în pagină a celor de la editură !
      Deşi nu e mult diferit, originalul arată aşa .

      Visurile mele aleargă
      Cu mult mai repede
      Decât rachetele pământenilor
      Ele au ajuns de mult pe Pluton
      Au şi părăsit sistemul solar
      Şi acum explorează galaxiile vecine

      Câteodată, se mai ciocnesc
      Cu meteoriţi, comete
      Care le fac să se întoarcă
      Pentru reparaţii capitale

      Sursa: Maculatorul de limba română 1982, banca a treia lângă geam . E plin . :))

      Ștergere
    5. Cu greu am reusit sa ajung la poezie, sa iti spun ca imi place mult, mult! Credeam ca doar visurile mele umbla creanga prin univers. Mai vreau!!!

      Ștergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !