Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

2 iun. 2012

O AFACERE DE SUCCES, CURATENIA LA DOMICILIU

La intrebarea daca aparatul de curatenie Sentria de la Kirby poate fi cheia succesului intr-o astfel de activitate raspunsul meu este: categoric DA!


Am evitat mai mereu sa scriu un asemenea articol din motive oarecum egoiste. Din momentul in care am vazut prima data ce pot face cu un Kirby, am spus ca nisa aceasta mi se potrveste ca o manusa, asa ca sper ca cei din Constanta sa nu citeasca acest articol.
Voi da si cateva sugestii fara a da si planul de afaceri, ca e reclama si autorul n-a platit! :D



Desi Kirby este un aparat complet de curatenie pentru casa (nu are ce cauta la baie), eu m-am orientat in special pe 3 operatiuni din cele peste 80 pe care le are si anume:
-Curatarea saltelelor (paturilor) de acarieni-nu exista alt aparat care sa faca atat de eficient si economic aceasta operatiune.
-Curatare covoarelor (sunt batute, periate si aspirate). Pentru orice tip de covor. Curatenie in profunzime.
-Spalarea covoarelor cu spuma activa, ecologica, semiuscata.
Am ales aceste trei operatiuni deoarece sunt cele mai greu de facut intr-o locuinta si sunt economice ca si timp. Poate fi adaugata si curatarea tapiteriilor in profunzime si spalarea lor cu mentiunea ca este o operatiune consumatoare de timp.

Modalitatile financiare pentru folosirea unui Kirby sunt foarte flexibile in acest moment.

Desi multi ar spune ca pe criza asta nu mai apeleaza nimeni la servicii de curatenie, datele din teren contrazic total aceste aprecieri. In primul rand pentru pastrarea aceluiasi standard de viata o familie este obligata sa cheltuiasca mai mult timp in detrimentul activitatilor casnice ceea ce lasa un gol imens pe piata acestor servicii.

In incheiere va mai spun doua lucruri:
-Este deajuns curatarea/spalarea a 30 metri patrati de covor (o ora de munca) pentru a putea folosi un Kirby. Restul timpului il puteti folosi ca sa faceti profit.
-Din 15 familii care testeaza  acest aparat in casa 1-2 familii hotarasc sa-l foloseasca imediat iar 10 intreaba daca pot sa le recomand firme de curatenie care folosesc Kirby.

Daca mai aveti intrebari folositi sectiunea CONTACT sau puteti insera comentarii pertinente la care voi raspunde cu placere.
Iar daca va intereseza o asemenea afacere ar fi interesant sa aruncati si o privire AICI sau ACOLO !

33 de comentarii:

  1. Măi omule, de gura ta, până la urmă, îmi trag şi eu un Kirby, îi fac o poză, o postez pe NET-uri, după care o las pe nevastă-me să-l probeze şi eu... mă duc la o bere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu si eu ce sa zic ?
      De fapt, sunt sigur ca sotia va fi atat de bucuroasa ca i-ai oferit posibilitatea sa foloseasca un Kirby in casa, incat din proprie initiativa iti va oferi o bere aburinda !

      Ștergere
  2. Nu pot să spun decât atât. Noi te admirăm pentru cât de tare te zbați să ne convingi, să convingi oamenii, în general, să îți ia un Kirby. Pe mine m-ai convins că este util.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, eu incerc sa conving oamenii sa faca o alegere informata in privinta sanatatii si curateniei locuintei. Decizia potrivita apartine doar celor informati !

      Ștergere
  3. Cum aburindă, nene, adică fierbinte, opărită, pe stilul nemţesc?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe bune ?
      Asa se bea berea in Nemţia ?
      Kirby la ce se foloseste acolo ?

      Ștergere
  4. Sa stii, Radu, ca uneori si pe mine ma bate gandul sa cumpar un Kirby. Dar nu pot momentan, poate la toamna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca de la mine ! :))
      Lasand gluma la o parte este important sa vezi ce face si cum lucreaza !
      Si cel mai important rol al unui dealer Kirby este sa ajute persoana care si-l doreste sa-l foloseasca cat mai curand !

      Ștergere
  5. Off!Si eu vreau un Kirby:XDeja m-am indragostit de el:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte simplu ! Trebuie doar sa te cunosti cu el :)

      Ștergere
    2. Sper sa ma cunoasca repede:D

      Ștergere
    3. Multora le-am facut cunostiinta si in multe cazuri s-au legat prietenii pe viata. :)
      Asa ca poti sa te bazezi pe mine ! :)

      Ștergere
    4. fac curatenie cu kirby 0722601349

      Ștergere
  6. multe laude primeste kirby-ul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meritate, cred eu. Pot sa pun pariu ca in momentul in care vezi unul in actiune vrei sa-l ai toata viata alaturi!

      Ștergere
  7. Cat ma bucur ca ai schimbat rosul ala aprins ... :D . Parca e altceva acum .

    RăspundețiȘtergere
  8. Am cautat pe net un distribuitor Kirby pentru ca nu am mai tinut legatura cu cel care mi-a vandut mie. Am vazut aceste comentarii si va pot spune ca merita investitia cu prisosinta. Kirby pe care il am eu are 8 ani si a fost folosit la maximum. Nu are nevoie de nici o reparatie si va spun sincer ca pentru familia mea a fost o investitie foarte, foarte buna. Singura problema: sacii pentru aspirator. Aici va trebui sa tineti legatura cu distribuitorul dvs ca sa nu patiti ca mine, ca fara saci nu am aspirator, insa celelalte optiuni se pot folosi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie decat sa dati un telefon, mail sau comentariu si primiti sacii!

      Ștergere
    2. Plus ca in contractul dumneavoastra scrie ca aveti dreptul la "customer service" daca il cereti!!!

      Ștergere
  9. cit costa un asemenea aparat si cum
    il pot achizitiona????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie doar sa completati formularul de la TESTAI UN KIRBY!
      Daca e mai usor va dau direct link-ul!

      http://covorul-meu.blogspot.ro/p/cum-pot-folosi-chiar-de-azi-un-kirby-in.html

      Ștergere
    2. Scuze, am vrut sa scriu TESTATI

      Ștergere
  10. Incantator de obiectiv acest articol domnule... :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma faci din ce in ce mai curios cu acest produs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, e simplu de rezolvat, trebuie doar completat formularul din bara de sus. :)

      Ștergere
  12. Ai gija la tastare tizule!
    1.(nu are ce cauta baie)
    2. TESTAI UN KIRBY!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna, spune-mi te rog, merge acest Kirby si pentru curatenia profesionala realizata de firmele de specialitate?Multam°
    Stima

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur. Pentru lămuriri suplimentare vă rog să ne lăsaţi pe mail un nr de telefon sau puteţi să ne contactaţţi. Secţiunea CONTACT, dreapta sus.

      Ștergere
  14. Azi mi-am achizitionat un Kirby. Sper sa merite toti banii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări! Păcat că nu l-aţi luat de la mine. :)
      Sfat: învăţaţi să-l folosiţi la întreaga capacitate.

      Ștergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !