Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

15 apr. 2013

CUM SE CURĂŢĂ O PERNĂ-PĂREREA MEA

Toate dovezile dovedesc contrariul !

Să vă povestesc cum am ajuns la această expresie !
După o poveste adevărată, trăită de mine însumi şi povestită personal...
Sunt sigur că din titlu v-aţi dat seama că articolul este despre o pernă !
Dar să vedem cum s-a ajuns acolo !

Participam la un concurs lansat de compania noastră şi mai aveam nevoie doar de o prezentare ca să mă calific.
Ajung la etajul 5 (fără lift) cu aparatul în mâna, gâfâind la greu.
Deh, nu mă cheamă Edmund Hillary !
Se deschide uşa, familia se uită la mine şi soţul îmi spune:
-Aaa, Kirby ! Am citit pe internet tot ce trebuie ! Nu vreau să-l văd !

Cum concursul era pe final şi nu mai aveam timp să fac o altă prezentare am insistat să le arăt o măcar o singură operaţie, la alegerea lor. Probabil că farmecul meu personal a funcţionat, deoarece soţia a spus:
-Să vină să vedem dacă mai scoate ceva din pernele spălate la maşină ! Am văzut un reportaj cu acarieni pe Discovery şi chiar sunt curioasă ! Sper că aparatul tău ştie să cureţe o pernă !
Am dat aprobator din cap, am intrat, am montat aparatul şi am ataşat adaptorul care se foloseşte în cazul pernelor de mici dimensiuni .
Am mai rugat gazda să mai cureţe cât crede de cuviinţă perna cu aspiratorul dânsei !



Am lucrat cam trei minute şi am obţinut acest rezultat:


Am tăcut, i-am lăsat să privească .
-Ce este asta ? mă întreabă dânsa .
-Ce aţi văzut pe Discovery ! răspund eu .

-Tu chiar le-ai spălat ? o întreabă soţul
-Nu ţii minte că tu le-ai băgat în maşina ? răspunde dănsa .
-Parcă îmi amintesc ceva dar toate dovezile dovedesc contrariul ! arătând cu mâna către ceea ce vedeţi în imagine .
De aici şi titlul !

Nu o să plictisesc cu restul întâmplării . Important este că de atunci aceasta familie poate dormi pe perne curate !





21 de comentarii:

  1. Nu stiu ce sa zic... Ma ingrozesc intr-un fel rezultatele testarilor tale. Dar, zi-mi te rog frumos, din ce erau facute pernele alea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate, mai mult sau mai puţin, aşa se întâmplă cu toate !
      Sau mai devreme sau mai târziu !

      Aşa că nu prea contează materialul !

      Ștergere
    2. Vrei sa zici ca testul unei perne antialergice din microfibra, rezistenta impotriva microbilor si murdariei, care e spalata cel putin o data pe luna la masina si temperaturi inalte cu detergenti dezinfectanti, poate avea acelasi rezultat ca si testul asupra unei perne din pene? Zau ca ma faci curioasa - si mi-a batut la usa de doua sau chiar trei ori un agent de la Kirby dar am refuzat demonstratia...

      Ștergere
    3. Păcat ! Că ai refuzat demonstraţia !
      După cum am mai scris, pernele şi salelele antialergice doar încetinesc un pic procesul !
      Să nu uităm cauza, descuamarea pielii !
      Care se întâmplă pe orice fel de saltea sau pernă dormim ! :((

      Ștergere
    4. S-a intamplat cu mult inainte de a te cunoaste :D. Acum am sa-i caut eu... O zi buna!

      Ștergere
    5. Poţi vorbi direct cu mine !
      Zi bună şi ţie ! :)

      Ștergere
    6. Cu mare placere! Dar nu cred ca iti convine sa faci atata drum... iar eu, nu stiu cand as putea ajunge la Constanta :(.

      Ștergere
  2. WoW! ingrozitor! Pana acuma nu am auzit de acest Kirby, dar mi-ar placea si mie unul in casa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma mai speria, Radu! Si asa nu stiu ce sa mai fac pentru a-l feri pe Ionut de praf si de ganganii, de teama ca iar ii apar gâdiliciuri pe piele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acarienii sunt cauza dermatitelor de contact, denumite generic atopice .
      Nu vreau sa sperii pe nimeni, vreau sa previn si sa ajut acolo unde pot, cu ce pot !
      Dar tine minte un lucru, eu nu mint ! :)

      Ștergere
  4. Radu, acum nici curăţenia excesivă nu-i atât de bună, chiar ne poate imbolnăvi. Sistemul nostru imunitar are un rol bine definit, luptă împotriva microbilor, îi studiază, găseşte punctele lor slabe şi învaţă cum ar putea sa îi distrugă.Cumva, este necesar să fim înconjuraţi de microbi, pentru că prin expuneri mici, repetare, sistemul nostru învaţă să se lupte cu infecţiile mari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acarienii nu sunt microbi ! :)
      Dar sunt a patra cauza de imbolnavire in lume, conform OMS.
      In Romania, se spune, ca una din patru persoane este alergica, chiar daca nu o stie inca ! :(
      Iar un Kirby poate elimina cauza !

      Ștergere
  5. In saltea probabil este si mai rau, pe ce punem capul cand dormim??? Doar nu ne cumparam saptamanal o perna nou

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catalin, asa este ! O saltea isi dubleaza greutatea in 5 ani !
      O perna ar trebui schimbata la maxim 3 luni.
      Sau curatate cu Kirby !

      Ștergere
  6. Kirby a inventat aspiratorul, motorul este puternic, testele sunt spectaculoase,
    aparatul îşi face treaba, dar preţul este prohibitiv pentru salariile din România.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Motorul are doar 600W in schimb puterea de aspirare este de 3,4mc/min aer vehiculat !(de aproximativ 11 ori mai mare decat in cazul unui aspirator clasic).
      Daca se pune totul pe hartie, constati cu stupoare ca pentru o suprafata de 100mp Kirby se amortizeaza complet in 3-5 ani, functie de cat de des se face curatenie !

      Ștergere
    2. Era sa uit, multumesc de trecere, sper sa nu fie ultima oara ! :)

      Ștergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !