Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

31 mar. 2013

ALERGIE LA POLEN-MIC GHID DE EVITARE

Probabil nu o să aduc mari noutăţi
dar măcar o să vă ajute să le aveţi la îndemână !

Şi acum haideţi să vedem despre ce vorbim...




Eu consider totuşi că cele mai periculoase alergii se produc în casă datorită alergenilor din praful de casă cu cea mai mare concentraţie în saltea.
Cunosc un singur aparat de curăţenie care poate rezolva economic şi deosebit de eficient aceste probleme !

17 comentarii:

  1. Nu neaparat in casa. anul trecut am fost obligata sa stau aproape toata perioada calda in casa din cauza alergiei la polen. Stiam ca fac asa ceva, dar niciodata nu a fost atat de grav.
    Medicul mi-a spus ca singura solutie sunt compresele cu apa rece si ... sa ma rog sa ploua. Alergiile sunt cumplite... iar graficul tau mi-a taiat tot elanul creator :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de trecere Tina !
      Oricum, este stiut ca acarienii din praful de casa ori sunt la originea alergiilor respiratorii ori le amplifica ori mentin starea de imbolnavire! :(

      Ștergere
  2. Uite ca la polen nu este alergic baiatul meu, dar la praful din casa... Vai de capul nostru... :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, îmi pare rău să aud asta ! Soluţia e destul de simplă !
      Şi duce rapid la îmbunatăţirea calităţii vieţii în orice locuinţă!
      Mare grijă la evoluţia spre astm, Doamne fereşte !!! :(

      Ștergere
  3. Cum faci, cum nu faci, tot de kirby vorbesti! :)) Aaa si ai dreptate cu alergiile, eu chiar fac alergie la praf:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până data viitoare promit să nu mai greşesc ! :)
      Dar acum am scris doar de polen ! :)

      Lăsând gluma la o parte, alergia la praf este, din păcate, o afecţiune foarte serioasă.
      Eu pot doar să ajut ! Cănd se vrea !

      Ștergere
    2. Am recitit articolul şi Kirby nu apare niciodată ! :)

      Am un articol pe blog care se numeste PRAF DE CASA.
      Este de gasit la CUPRINS.
      Merita sa-ti bagi nasul prin el ! :)

      Ștergere
    3. :D Eeee, cine are ochiul format stie ca exista un pic de kirby in toate articolele tale:P Cat despre alergie, cred ca am mostenit-o :-??

      Ștergere
    4. Este totuşi un blog despre Kirby, curăţenie şi sănătate !
      Aşa că am şi eu o scuză ! :)
      Din păcate este dovedit că alergiile sunt ereditare deşi devin tot mai frecvente cele dobândite ! :(

      Ștergere
  4. Merci pentru caledar - sper ca timpul asta nebun sa nu ne dea totul peste cap...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cunosc câteva persoane alergice și am să le trimit link-ul către calendar. E foarte util

    RăspundețiȘtergere
  6. Este totusi o solutie mai putin cunoscuta la noi
    LAVAJUL NAZAL CU SOLUTIE SALINA
    Nu doresc sa fac reclama dar este cu adevarat de ajutor , irigator nazal de la NeilMed Pharmaceuticals Inc
    www.neilmed.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totuşi nu scoate acarienii din saltea, deci nu eliminăm cauza !

      Ștergere
  7. Calendarul tău este funcțional pentru clima cu 4 anotimpuri. Am impresia că noi nu mai avem decât 2, hai 3...
    Și oricat s-ar asemăna alergiile între ele ca efect, ce să fac cu Kirby, să aspir polenul din întreaga atmosferă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe la inceputul pozei scrie ceva de conditii meteo, clima, relief si alte prostii din astea .

      Un efect surprinzator, la curatarea saltelei de acarieni cu Kirby in mod regulat, s-a constatat o diminuare drastica a alergiilor la polen.
      Se pare ca acarienii si mucegaiurile :)) din praful de casa actioneaza ca un fel de amplificator

      Ștergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !