Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

25 iul. 2014

AM CĂLĂTORIT MULT

În ultimii ani

Bineînţeles cu Kirby, în interes de serviciu
Evident a trebuit de multe ori să mă cazez pentru o noapte sau mai multe, după caz, la hoteluri sau pensiuni.
Am trecut prin toată gama de stele sau margarete. Tot timpul am fost preocupat de curăţenia generală (deh, specificul meseriei) cu accent pe cea din baie şi de lenjeria de pat (asta clar îmi vine din familie şi probabil din perioada satisfacerii stagiului militar).
În multe locuri am fost satisfăcut, în altele am fost doar mulţumit, în câteva am fost dezamăgit dar au existat şi locuri în care am fost de-a dreptul oripilat. Despre această ultimă categorie vreau să vă vorbesc în continuare.

În urmă cu doi ani a trebuit să particip cu firma la un simpozion în Bucureşti. Secretara de atunci a primit sarcina de a face rezervări pentru cazare ţinând cont de următoarele criterii:
-apropierea de locul desfăşurării simpozionului.
-evident un buget cât mai redus.
Fără să se sfătuiască cu nimeni a ales un hotel de lângă Gara de Nord (nu-i dau numele căci şi publicitatea negativă tot reclamă se numeşte) şi a făcut rezervările ba a şi plătit prima zi de cazare. După care ne-a anunţat mândră că a rezolvat. În febra pregătirilor nimeni nu s-a gândit să verifice ce făcuse ea. Am aflat după aceea că era prima dată când stătea la un hotel.
Pe la ora 19 terminăm cu treaba, mergem la masă. Se face ora 21.30. Mergem să ne cazăm. Când aud numele hotelului îmi cade faţa. Ştiam din auzite câte ceva despre proasta lui reputaţie. Dar realitatea a depăşit cu mult cele mai negre aşteptări. Curăţenia în cameră execrabilă. În baie cel puţin îndoielnică. Dar şocul cel mare a venit când m-am uitat la pat. Cearşaful parea intrat la apă sau scurtat din foarfecă. Cârpit şi ros. Acoperea ca 70 la sută dintr-o saltea plină de pete. Revoltat m-am dus la recepţie sperând să capăt o lenjerie cât de cât acceptabilă.
Recepţionera se uită nedumerită la mine şi îmi spune:
-Mie îmi par curate. Oricum altele nu avem că ieri a fost duminică şi ştiţi duminica nu se spală. Pot să vă ajut cu unul care a fost folosit doar o noapte de o doamnă bine. Oricum la căt plătiţi aici, ce-aţi vrea?
Asta mă face să arunc o privire la preturile afişate pe o fiţuică lipită cu scotch. 150 ron cameră cu baie, 100 ron cu baie comună.
Frustrat urc în cameră întind pe pat prosoapele personale şi încerc să dorm. E cald, e vară aeru condiţionat refuză să presteze ceva. Deschid geamul. Proastă inspiraţie. Hoarde de ţânţari înfometaţi năvălesc în cameră. Cu preţul unui pachet de ţigări reuşesc să-i afum un pic.
Dimineaţă ajung la timp la recepţie să-l opresc pe şeful meu să reînoiască camera. Evident el nu era cazat cu noi.
Deci hotelieri de toate categoriile. Fiţi vă rog puţin atenţi. Am căutat pentru voi şi am găsit. Cele mai mici preţuri la lenjerii hoteliere le găsesti aici !!!