Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

17 apr. 2012

PENTRU CEI CARE APRECIAZA CALITATEA, FIABILITATEA SI PERFORMANTA

Daca nu va regasiti in categoriile din titlu este inutil sa cititi mai departe...
Glumeam doar, evident ca daca ati ajuns pana la aceasta postare apreciati aceste caracteristici.
Daca suntem pe un blog dedicat "Sanatatii si curateniei in casa" vom scrie in continuare despre, ati ghicit,
un aparat multifunctional dedicat casei si familiei
Indiferent ca folositi deja in casa, cochetati cu ideea de a-l folosi in curand (probabil dintr-un capriciu vremelnic) sau apelati la serviciile cuiva care foloseste un Kirby trebuie sa stiti ca acest robot de curatenie a fost conceput, imbunatatit si testat ca sa indeplineasca cele mai inalte exigente ale persoanelor descrise in titlu. Si nu de un an sau doi ci de aproape 100 de ani (98 si jumatate mai exact).
In continuare voi incerca sa disec cele trei caracteristici descrise in titlu si voi aprecia foarte mult completarile, sugestiile sau criticile dumneavoastra sub forma de comentarii.

1) Calitatea

Cand ma gandesc la calitatea unui aparat primul lucru care imi vine in minte este ca el sa faca tot ceea ce spune producatorul lui ca face.
In cazul acesta daca vreau sa-l folosesc ca aspirator sa aspire (nu 5%, nu 10%, vreau sa ma asigur ca fac treaba cu el). Daca doresc sa-mi curat salteaua sa pot sari dupa aceea pe ea si sa nu mai iasa nimic. Dupa ce curat si spal covorul sa simt ca am schimbat ceva. Sa pot merge in ciorapi albi prin casa fara sa ma tem ca se vor inegri. Si multe altele.
Deasemenea mai imi vine in minte cand ma gandesc la calitate, ca ar trebui sa faca aceste lucruri in asa fel incat sa ma ajute sa castig timp, sa economisesc efort si bani si sa nu-mi afecteze sanatatea.

2) Fiabilitatea

Cand ma apuc de curatenie imi doresc sa nu fiu nevoit sa ma opresc la fiecare sfert de ora ca sa se "odihneasca" aparatul meu de curatenie. Urasc sa merg mereu cu el la reparat sau sa-l schimb la intervale regulate. Vreau sa ma tina o viata de curatenie la aceleasi performante.

3) Performanta

Vreau sa fie lider in domeniu. Sa fiu mandru de casa mea si de cum arata in interior. In calitate de utilizator vrea sa nu-mi plec ochii in fata nimanui.

Singurul aparat de curatenie care respecta caracteristicile de mai sus se numeste Kirby cu cel mai nou model Sentria. Asta din ce am vazut eu si slava Domnului am vazut destule.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !