Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

13 apr. 2012

IMI PLACE, ESTE NECESAR, DORESC SA-L FOLOSESC

Dar nu-mi permit!


Dupa cum scrie in profilul meu sunt dealer de Kirby in Constanta (cel putin pana astazi). In Saptamana Mare am aratat acest robot de curatenie la 12 familii. Doua familii au ales sa il pastreze in casa si sa-l foloseasca, restul au decis " ca nu isi permit". Cu stupoare am constatat, reconstatat, rereconstatat  ca:


Familiile "Dar nu-mi permit":

-Isi permit sa plateasca in continuare de 3-4 ori mai mult pe o curatenie pe care n-o vor avea niciodata.
-Isi permit sa-si expuna copiii si pe ei insasi la cei mai agresivi alergeni ai lumii moderne (acarienii din praful de casa)
-Isi permit sa dea banii pe medicamente antialaergice (unde e cazul) si pe tot felul de chimicale.
-Isi permit sa-si strice singuri investitiile deja facute in locuinta-covoare, tapiterii, saltele, parchet, mobila, etc...
Lista ar putea continua, dar din pacate oamenii isi vor permite sa se minta si sa-si creada propiile minciuni mereu.


Familiile "Vreau sa folosesc un Kirby in casa"

Aici e mai simplu:
-Isi doresc sa nu mai arunce cu banii pe fereastra, sa-si rupa spatele degeaba si sa piarda timpul de pomana incercand sa faca curatenie.
-Isi doresc o locuinta curata, sanatoasa si de care sa fie mandri acum si peste 30 de ani.
-Isi doresc sa faca asta acum si nu peste o luna, un an sau niciodata.

Dorinte simple, legitime si usor de indeplinit.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !