Poate că nu mă credeţi, dar eforturile de a asigura satisfacţia celor care folosesc un Kirby în casă nu se limitează doar la momentul vânzării. Este un efort continuu, menit să asigure funcţionarea aparatului la parametrii nominali pentru o perioadă foarte lungă de timp dar şi folosirea lui utilizând toate funcţiile cu care a fost înzestrat.
Astfel, în afara faptului că asigurăm consumabilele necesare (curele de antrenare, saci, şampon), contra cost desigur, ar trebui să mai ştiţi:
- Puteţi solicita oricând o constatare pentru aparatul dumneavoastră. Aceasta este necesară atât periodic (o faceţi şi la maşină) dar şi atunci când nu aţi folosit aparatul o lungă perioadă de timp, l-aţi avut împrumutat sau pur şi simplu când observaţi o disfuncţionalitate. Este gratuită iar în cazul în care se găsesc defecţiuni vi se va cere acordul pentru remedierea lor şi înlocuirea pieselor defecte (contra cost).
- Instructajul este necesar la schimbarea personalului (cazul firmelor), schimbarea menajerei sau pur şi simplu atunci când nu aţi folosit de mult timp o anumită funcţie (de exemplu spălatul covorului). Este gratuit pe bază de programare.
Pentru orice nelămuriri vă pot răspunde în secţiunea de comentarii a acestei postări (după moderare) sau folosind datele de la secţiunea contact din blog.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !