Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

12 iun. 2014

CALITATEA NU ESTE O ÎNTÂMPLARE

Mult mi-a plăcut

Propoziţia din titlu, la ea mă refeream. Să vă explic de ce...
Cei care mă mai citesc ştiu că mă străduiesc să-mi amenajez micuţa mea casă pentru pescuit marin în zona 2 mai-Vama Veche. Am scris de multe ori despre asta. Şi pe acest blog dar şi pe altele.
Cum zona se bucură de soare mult mai mult decât media, mă bate gândul să profit de el. Adică de soare.
Şi încep să sap pe internet. Până ajung la www.spainstal.ro. Cu rezultate bune, spun eu.

"Este o solutie economica din punct de vedere al costurilor de achizitie, al spatiului de amplasare si a consumului de combustibil." spun ei şi înclin în această direcţie.

Puteţi să vă gândiţi, doar, cât străluceşte soarele pe litoral? Al Mării Negre, atât cât mai avem din el...

"Energie frate şi le putem duce pe toate" spunea cineva acum ceva timp în urmă. ;)

Sursa
Mă tot bate gândul să încerc aşa ceva, mai ales că o clientă de-a mea de Kirby a făcut pasul şi se declară foarte mulţumită.
Bine, este singură, adică văduvă şi mă gândesc să testez apa caldă înainte. Evident doar ca să pot clăti adaptorul de spălat covoare, nu vă gândiţi la prostii...
Şi cam ce se spune despre el, dar nu aşa din auzite. Cică:
"Panou solar presurizat heat-pipe 12 tuburi 58/1800 inclus cadru aluminiu pentru acoperis inclinat si plan
Panourile solare presurizat cu tuburi vidate cu "heat-pipe" din cupru se poate folosi pe toata durata anului, inclusiv lunile geroase de iarna.
Rezista le geruri de pana la -30 gr C.
Se folosetste pentru producerea apei calda menajera si aport la caldura.
Agentul termic de incalzire colecteaza energia termica produsa de "heat-pipe" si o transfera prin tevi de cupru catre schimbtorul de caldura.
Tuburile vidate ofer perfomante bune si pe timp innorat, fiind capabile sa capteze radiatiile infrarosii care patrund prin nori
."

Cred eu, că m-ar ajuta, mai ales că apa de mare e sărată şi vremea foarte schimbătoare. Adică neapărat ai nevoie de un duş de câte ori te întorci de la pescuit.

Iar apoi poţi să te dedai la fiţe, adică la o saramură de chefal sau laban ori o ciorbă de calcan cu ciuşcă însorită de Tuzla, deh nu m-am putut abţine să citez din marele Radu Anton Roman, Dumnezeu să-l odihnească.
Sau guvizi, uscaţi în ulei fierbinte, cu mujdei dobrogean, depinde cum ţi-a fost norocul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !