Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

13 dec. 2013

PARABOLA BURGHIULUI

Aveam de dat nişte găuri

Nu vă speriaţi, nu în buget şi nici în buzunarele amicilor.
Doar într-un perete de beton. Acum mulţi ani.  Mă duc la magazin să-mi iau un burghiu de 6. Că aşa erau diblurile. Avea şi la 5ron şi la 50ron şi între. Evident aleg burghiul de 5ron mai ales că avea vârful pătat cu roşu, semnul ăla de indică vidia. Alerg repede să-mi dau cele cinşpe găuri, că deh aveam rotopercutantă.. La jumătatea primei găuri burghiul se ofileşte. Adică se toceşte. Na ghinion, îmi spun în sinea mea şi mă duc să iau altul. Tot de ăla. Mai adâncesc cu-n sfert gaura şi burghiul se rupe. Nervos, mă duc la vânzător să cer explicaţii. Cum era o zi mohorâtă de luni se pune pe filozofat:
-Dumneavoastră când cumpăraţi un burghiu de fapt pe ce daţi banii?
-Pe burghiu evident! răspund eu un pic nervos, scrie şi pe bon.
-Total greşit! răspunde el. Uite, întâmplător am la mine un burghiu de 6 pe care l-am folosit. Luaţi-l, daţi găurile şi când vă întoarceţi vă spun şi de ce e total greşit.
În 20 de minute am dat toate găurile, rotopercutanta mea rămăsese doar călduţă şi-i duc omului burghiul înapoi, foarte curios ce o să-mi spună. Aştept să plece un client, după care-mi spune:
-Când cumpăraţi un burghiu, cumpăraţi găurile! Da, da am dreptate! Aţi dat 10ron pe nici o gaură şi cu ăsta, care e acelaşi cu cel de 50 de ron le-aţi terminat pe toate. Şi repede! Care dintre cele două este mai ieftin?
Nu mi-a fost  deloc greu să fac un mic calcul. Cert este că burghiul acela de 50ron încă mai dă găuri. După 10 ani şi probabil o să mai dea. Omul a avut dreptate iar logica lui m-a convins pe termen lung.

Dar ea şi mai mult!


Şi acum vă întreb, când vă hotărâţi să folosiţi un Kirby în casă, care este motivul?
Preţul sau ceea ce face pentru dumneavoastră?

6 comentarii:

  1. Mi-a placut articolul - ca de obicei foarte ingenios in "a impleti itele". Cand am sa ajung sa cumpar un Kirby am sa-ti rapsund si la intrebarare. Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Viaţa le împleteşte cu mai mult talent decât aş putea să o fac eu vreodată! :)
      Sărbători fericite!

      Ștergere
  2. Cand am decis sa aleg un Kirby l-am ales in primul rand pentru calitatea componentelor din care este facut, calitatea pe care o ofera acest aspirator si nu in ultimul rand garantia oferita, o ultima dovada care arata cat de bun este un Kirby.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ai hotărât să foloseşti un Kirby. Sper să ai succes cu afacerea ta, căci de acum numai de tine depinde! :) Era mai bine dacă puneai comentariul la PARERI ! :)
      Doar aşa să vadă şi alţii.

      Ștergere
  3. Offf, Radu, mi-ai trezit un mare of. Mare nevoie as avea de o masinarie d-aia, sa dau niste gauri prin betonul care ma adaposteste, sa imi asez niste rafturi pe ici, pe colo. Dar nu am, asa cum nu am nici minunea de Kirby... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, imposibil să nu aibă nici un vecin ca să o împrumute o oră! :) Eu am una bunicică şi ţi-aş împrumuta-o fără nici o ezitare. Pentru K. oricând te pot ajuta! :)

      Ștergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !