Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

8 iul. 2013

CE ALTE VRĂJI MAI FACE APARATUL MEU KIRBY-EP. 2

Operaţiuni de fineţe, desigur !

După ce v-am arătat cât de puternic, fiabil, ce anduranţă are, etc., vă arăt acum şi cum se poartă cu lucurile fine şi foarte fine.

Să trecem la treabă, cum spunea cineva de la emisiunea Românii au talent...
Ce intră în categoria lucrurilor fine si foarte fine pentru Kirby ?
Să spunem un abajur.



Dar şi perdele (pe astea le şi spală pe locul lor), cărţi, filigrane, tablouri, bibelouri sau alte lucruri la care ţineţi . Le curăţă bine şi rapid dar cu o extraordinară delicateţe.

Şi ca să nu uit ! Electronice, boxe, desktop-uri, laptop-uri, telefoane, tablete, etc...

Dacă deja simţiţi cum vă cuprinde vraja click aici . Ca să puteţi face vrăji oriunde, oricând !


2 comentarii:

  1. Am de vreo doi, trei ani niste perdele atat de fine, incat imi este si teama sa le spal. De cate ori le bag la spalat, am impresia ca trec prin aventura vietii mele, mai ales ca m-au costat o caruta de bani. :)) Poate ca a venit momentul sa incerc varianta oferita de tine. ;)

    RăspundețiȘtergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !