Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

11 oct. 2012

PROFILUL UNUI DEALER DE KIRBY

Scriu această postare ca şi un răspuns la articolul Vienelei

Nu e polemică, e doar o părere din interior.
De amator, desigur, dar o să o susţin pentru că-i a mea, adică-i proprie şi personală.
Uite că m-a lăsat inspiraţia, aşa deodată, pe neaşteptate.
O să încerc să însăilez câteva idei, poate reuşesc să le înteleg măcar eu.
Aşa în pripă măcar cinci, desi sunt cam multe pentru mine.

Să o iau uşor.
Deci cum văd eu un dealer de Kirby:

-Niciodată nu-şi minte clientul, aparatul de curăţenie oricum nu ar putea minţi.
-Mereu este punctual, timpul înseamnă bani pentru toată lumea,
-Este îmbrăcat profesional şi are o atitudine la fel  faţă de orice client, indiferent de opţiunea lui de cumpărare.
-Trebuie să ajute orice persoană care îşi doreşte să-l folosească să găsească cea mai potrivită soluţie financiară. E o satisfacţie mai mare decât comisionul.
-Şi nu în ultimul rând trebuie sa fie un profesionist desăvârşit în sensul că trebuie să ştie tot ce poate face acest aparat.

Din experienţă proprie va spun că nu există dealer de Kirby adevărat care să nu vrea să se lase de meserie cel puţin o dată pe zi. Sau poate o fi valabil doar pentru mine?

Dacă nu mă credeţi încercaţi să vedeţi acest film şi vă garantez că o să înţelegeţi....


În căutarea fericirii
E cu Will Smith şi merită văzut dacă nu aţi făcut-o încă

16 comentarii:

  1. Stiu filmul, tragic drum spre fericire. Sper ca nu pentru cei ce iubesc un kirby :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Finalul este fericit.
      Ajunge un om de afaceri prosper prin cinste si integritate!
      Poate nu l-ai vazut pana la capat. :D

      Ștergere
    2. Am zis tragic drum ... nu final :))) l-am vazut si nu o data, de 5 ori :)))

      Ștergere
    3. Eu doar de 2 ori, dar cred ca acest film m-a facut sa raman in Kirby chiar si cand mi-a fost greu :)

      Ștergere
  2. hmm, multam' pt film:D

    Stii, acum mi-am dat si eu seama ca timpul chiar inseamna bani. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa, 70% din timpul alocat curateniei fiind economisit cu Kirby poate fi alocat de exemplu vizionarii unui film1

      Ștergere
    2. da, dar eu vorbeam de timp in general :)

      Ștergere
    3. Păi şi eu !
      Nu e curăţenia o muncă care nu se termină niciodată ?
      Kirby este cu 150% mai eficient.

      Ștergere
  3. Radu, eu nu m-am referit la vanzatorii de Kirby, ci la cei pe care i-am intalnit, din cu totul alte domenii. Nu mi-as permite niciodata sa te supar sau sa te jignesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e nici o suparare sau jignire!
      Motivul pentru care noi facem vânzarea door to door din 1928 este pentru ca clientul să se convingă singur, singurel pe ce dă banii.
      E la fel ca un test drive în propia locuinţă!

      Ștergere
  4. In privinta intarziatului mai usor toti dealerii cu care am lucrat au intarziat la demo. din motive obiective ( cu ce ma duc, cheama taxi,n-am pregatit aparatul,nu pot sa ajung da demo cu jumatate de ora mai tarziu colegul vine de la Mangalia etc.......)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai tu, Brutus?
      De foarte putine ori am intampinat asemenea situatii si intotdeauna am anuntat clientul :D

      Ștergere
  5. Teoretic asa ar trebui sa fie, dar practic??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigur ca practica nu ma omoara! Doar ma intareste! :D

      Ștergere
  6. Raman la parerea mea ca asa ar trebui sa fie un dealer dar realitatea e cu totul alta;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care e relitatea ?
      Eu fac zilnic treaba asta si nu ma schimb asa usor.

      Ștergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !