Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

1 aug. 2012

LEAPŞĂ GREA. CUI ÎI PLACE S-O PREIA!

V-am tot plictisit cu sănătatea şi curăţenia.
Haideţi la o leapşă!


Am înţeles că a fost lansată de Adelina şi eu am preluat-o de la Vienela.
Este drăguţă şi interesantă aşa că puteţi să o preluaţi!
1) Dacă ai fi mare inventator, ce ai dori să brevetezi?
Tot ce este nebrevetat.
2) Ai 10 lei în buzunar şi eşti într-un oraş străin; ce mănânci la prânz?
Ciorbă de burtă!
3) Eşti în centrul atenţiei la un eveniment monden şi ţi se descoase rochia( pantalonii); cum reacţionezi?
Întreb daca se doreşte să renunţ la ei (pantalonii) sau dacă îmi aduce cineva ac si aţă.
4) Eşti la o toaletă publică, cineva deschide brusc uşa şi îţi face o poză; care e primul impuls?
Recuperez poza.
5) Te invită şeful la nunta fiicei sale; ce îi duci cadou?
Depinde cum arată fiica!
6) Te invit eu la ziua mea; ce îmi aduci cadou?:)
Vienela, ţie îţi aduc o maşină de făcut ţigări!

15 comentarii:

  1. Reusesti sa cumperi in ziua de azi o ciorba de burta cu 10 lei :)))?
    ... ma cam indoiesc :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mai conteaza cum arata fiica sefului, daca este pe cale sa se marite? :-P
    Aveti grija cu promisiunile astea, ca se apropie ziua mea. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Contează, contează!
      Spune când e ziua ta ca să pot face comanda din timp! :)

      Ștergere
  3. As prefera un pahet de tigari, ca la cat fumez, nu as mai avea timp sa fac altceva decat sa impaturesc la masinuta aia. :))
    Mai este pana atunci, o luna si un pic. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia zece minute să faci 20 de ţigări.
      La jumate de preţ!

      Ștergere
    2. Doar atat dureaza? Incepe sa imi surada ideea. Iti spun cand este ziua mea? :))

      Ștergere
    3. Ok si atunci poate te bagi si la un Kirby, cu banii economisiti :)
      Oricum e mai ieftin decat un pachet de tigari pe zi :D

      Ștergere
  4. Voi prelua leapșa, dar un pic mai încolo. Acum abia am răspuns la una la care eram cam demult datoare... Va fi pe blog exact peste o săptămână.

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. "Oricum e ceva cu ciorba asta subtila, care vorbeste cam mult despre noi: pute, dar e gustoasa daca ajungi sa te obisnuiesti cu ea; face rau, e grea, ingrasa, dar e prea buna si nu ne-o putem refuza"
      Radu Anton Roman

      Ștergere
  6. N-am mancat niciodata ciorba de burta si nu stiu de ce n-as vrea sa mananc. Imi suna destul de scarbos... :D ;))

    RăspundețiȘtergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !