Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

25 apr. 2012

MASINA SECOND HAND vs KIRBY

Se pare ca românii iubesc ideea de maşina second hand,
deşi nu asta vezi pe stradă 


A) Asemanari intre o masina second hand si un Kirby:

1) Niciuna (asta daca nu vrei sa fii rautacios si sa spui ca si Kirby are patru roti din cauciuc, mult metal, motor si cutie de viteze).
2) Nu-mi mai vine nimic in minte dar va astept la comentarii unde sigur vom dibui vreo asemanare!

B) Deosebiri intre o masina second hand si un Kirby:

1) Cu o masina nu pot face curatenie in casa, in masina :)) , sa-mi curat hainele si multe altele! Cu Kirby pot face toate aceste lucruri si inca mult mai multe.
2) Pentru o masina platesti taxe, impozite, RCA si multe altele. E necesar si un permis de conducere! Pentru Kirby sunt toate gratuite!
3) La o masina trebuie sa bagi benzina/motorina/gaz, sa schimbi uleiul, cauciucuri iarna/vara, sa-i faci ITP-ul, loc de parcare, etc... Un Kirby doar il folosesti.
4) O masina second hand va tine 3-4-5 ani, un Kirby de la 30 de ani in sus.
5) ETC, etc, etc...
6) Puteti strica oricand o masina (copaci, stalpi, santuri). Cu Kirby aveti doar sansa sa-l aruncati de pe balcon (musai mai sus de trei). Dar chiar si atunci, va rog sa-mi dati un telefon sau sms cu ora si locatia, ca sa fiu pe aproape :)

C) Protectia mediului-important pentru noi si viitorul copiilor nostri.

1) Aproape am terminat ! Nu sunt un expert ca sa spun daca o masina second hand polueaza sau nu, asta o stabilesc altii sau chiar dumneavoastra. Kirby foloseste un sistem de filtrare HEPA11 si ne 'ameninta' ca daca il vom folosi pe scara larga, ne vom confrunta curand cu o criza majora de praf  incepand din Dobrogea.


Daca ati citit aceasta postare sunt sigur ca va sta pe varful degetelor urmatoarea intrebare:
De unde vine aceasta comparatie?
Raspuns:
Cei care lucreaza in Kirby, folosesc sau l-au testat stiu deja raspunsul :)
Pentru ceilalti raspunsul se afla aici !


5 comentarii:

  1. Asta imi aduce aminte ca la Ploiesti poti sa te Pitesti, dar la Pitesti nu poti sa te Ploiesti. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta imi aduce aminte de un drum la Bistrita dinspre Bucuresti.
    Cand am ajuns la Ploiesti la un hipermarket (nu dau numele ca e reclama si n-a platit) a inceput intai un vant de n-am putut sa pun nici lichid de parbriz. Sunt mandru ca nu l-am irosit, ca a ajuns pe hainele tuturor (recunosc ca m-am ferit putin).
    De pitit pana la Campina n-am reusit asa ca am condus crispat, ca atunci cand trecea coloana de TIR-uri pe langa mine cu Trabantul (1990)

    RăspundețiȘtergere
  3. aici scoti in evidenta calitatea kirby:)

    RăspundețiȘtergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !