Sper ca ati observat ca scriu depre cei "care folosesc un Kirby" efectiv si nu despre cei care "cumpara un Kirby". Sunt observatii personale, fara pretentia de a reflecta 100% realitatea. Am incercat sa fiu obiectiv, sper ca mi-a si reusit!
1) Tipul de personalitate:
- Sunt persoane deschise, apreciaza curatenia, sanatatea si lucrurile de calitate.
- Inteleg foarte repede ca Kirby ofera nenumarate avantaje, nu este doar un aspirator.
- Sunt interesate de cum arata locuinta. Sunt interesate de ce respira in locuinta.
- Sunt interesate sa faca economii pe termen lung.
2) Tipul de locuinta
- Peste 80% apartamente de bloc cu numar diferit de camere
- 10% vile si case mai mari sau mai mici.
- 10% hoteluri si firme de curatenie.
3) Venituri
- Proportia covarsitoare o reprezinta cei cu venituri medii.
- Mai putin de 10% o reprezinta cei cu venituri mari
- Mai putin de 1% o reprezinta cei cu venituri foarte mari.
4) Varsta si sex
- Majoritatea intre 35-50 ani, multe persoane peste 60 ani dar si persoane tinere.
- Nu tine de sex ci doar de punctul 1)
Eu personal cred in acest profil deoarece este un lucru nou pe piata acest Kriby si se stie ca persoanele tinere sunt mai receptive la lucruri noi.
RăspundețiȘtergereRelativ nou pe piata.
RăspundețiȘtergereIn SUA din 1914, de 98 de ani, in Europa de 32 de ani si in Romania de 17 ani :)
Acum este prezent in peste 80 de tari si teritorii fiind lider de performanta.
Sincer sa fiu acum e prima oara cand aud asa ceva ...:D .Nu cunoasteam pana acum termenul de Kriby.
RăspundețiȘtergereEste explicabil. Din 1928 nu si-a facut nici un fel de reclama, pe media. Foarte probabil ca nu locuiti in Bucuresti, Constanta, Iasi sau Timisoara unde este destul de cunoscut.
ȘtergereAsa este .Ma bucur oricum ca pot promova curatenia prin intermediul blogului meu si sper intr-o acoperire cat mai mare a acestui instrument de curatenie, nu numai in orasele mari.
RăspundețiȘtergereSe extinde incet dar sigur. Ma bucur ca apreciati curatenia, sanatatea si lucrurile de calitate. Cand va hotarati, va promit ca vin personal la dumneavoastra, oriunde in Romania.
Ștergeree posibil sa ai dreptate in ceea ce priveste profilul. dar as fi crezut ca cei ce au case mai mari vor fi tentati mai mult sa-l achizitioneze avand in vedere avantajele prezentate.
RăspundețiȘtergereMarimea suprafetei pe care se face curatenie nu reflecta decat perioada in care se amortizeaza investitia in Kirby.
ȘtergerePentru 100 metri patrati amortizarea se face in doar trei ani!!!
In schimb si cei care au 20 de camere folosesc uzual 2-3 camere si aceleasi saltele, am dreptate? In care fac curatenie ca si cei de la bloc :)
Iar sanatatea nu se poate masura in bani...
asta asa e, dar ma gandeam ca e mai rapid si mai usor sa faci curat cu aparatul asta in cele 20 de camere decat cu un alt aparat.la asta m-am referit;
RăspundețiȘtergereMai rapid, mai usor, mai economic, mai sanatos
Ștergerede regula cei care si l-ar putea permite cu multa usurinta nu vor sa primeasca sfaturi sau nu se gandesc sa-l si foloseasca personal.In ignoranta iti vor spune:"ce poti sa-mi arati tu mie si pe care eu sa nu-l stiu."oricum nu fac eu curatenie am o menajera"
ȘtergereAi perfecta dreptate ! In schimb daca apuca sa-l vada in actiune isi schimba rapid parerea. Menajera face curatenie cu ce i se pune la dispozitie si oricat de harnica si meticuloasa ar fi nu poate ajunge la performanta unui Kirby.
ȘtergerePersoanele la care faci referire tin mult la sanatatea lor :)