Un blog despre bucuria de a trăi într-o casă curată, fără alergeni şi sănătoasă. Pentru noi şi pentru copiii noştri. Cu minim de efort şi cheltuieli. Despre cum putem fi mândri de casa noastră. Şi acum şi peste 30 de ani.
Google şi-a făcut datoria şi v-a adus aici. Postaţi comentarii, abonaţi-vă, distribuiţi sau criticaţi. Părerea dumneavoastră contează!!!

29 ian. 2015

ÎNTOTDEAUNA ALEG

Să lucrez cu profeşionişti

În toate domeniile cu care mă intersectez.
Unul din cele mai importante mi se pare promovarea. Propriei afaceri sau firmei pe care o reprezinţi. Mai ales în mediul online, unde orice greşeală, cât de mică, este taxată, amendată sau cum vreţi voi să spuneţi, imediat. Cu destul de multe consecinţe. Şi de lungă durată.

După multe căutări, minute, ore, zile în şir, am hotărât să recomand firmei cu care colaborez să folosească serviciile celor de la e-advertising.co. Sunt sigur că o să mă întrebaţi cum am ajuns la această concluzie.
Păi, răspunsul este unul chiar foarte simplu. În primul rând o mulţime de colegi bloggeri, care deja lucrau cu ei, mi-au recomandat această platformă ca fiind una foarte serioasă. Cum sunt cam neîncrezător din fire am hotărât mai întâi să o testez. Şi pot spune acum, cu mâna pe inimă, că da, adică da, sunt mulţumit. Iar asta nu o spun numai eu.Ci mulţi alţii. Despre ei este vorba, ca să nu avem probleme.


Personal lucrez cu ei, cu cei de la e-advertising, de peste un an în calitate de blogger. Nu îmi aduc aminte să fi avut vreo dată nici cel mai mic motiv ca să mă plâng. În plus, seriozitatea, promptitudinea cu care mi s-a răspuns de fiecare dată când aveam chiar şi cea mai mică întrebare şi calitatea serviciilor, mă fac să-i pot recomanda din suflet.

Un alt plus, printre altele, îl reprezintă portofoliul de clienţi, care este cu adevărat impresionant.
De exemplu la optimizare SEO au 265 de reuşite ceea ce nu-i deloc de ici de colea. Vă dau doar câteva exemple de care m-am lovit în diverse ocazii şi cărora am putut să le urmăresc creşterea constantă şi sigură. Geniustravel.ro, birou-de-traduceri.ro sau DirtBike.ro vă pot oferi o idee despre ce se întâmplă când apelaţi la ei.
În plus se ocupă şi de partea de Web Design, ceea ce constituie un alt mare avantaj.
Mai oferă şi servicii de Webhosting, Seo Content Writing, posibilitatea să comandaţi advertoriale, chiar şi magazine online la cheie.
Personal o să recomand şefilor mei o colaborare pe aceste domenii, de altfel de interes pentru orice companie care se respectă. Sper din tot sufletul să găsesc înţelegere şi deschidere. Dacă nu o să insist. Că aşa sunt eu mai insistent. Ori mă dau afară ori acceptă măcar să vadă despre ce este vorba. De obicei este varianta a doua!

Dacă aveţi o afacere mai mare sau mai mică nu are cum să nu vă facă cu ochiul. Dacă sunteţi blogger la fel. Am dreptate?

Un comentariu:

  1. Mi mi se pare printre cele mai bune metode de promovare cea cu ajutorul internetului . Deja toata lumea se "muta" pe internet. Cum viitorul se afla in mediul online, este foarte bine ca afacerea sa fie promovata aici.

    RăspundețiȘtergere

Nu fiţi sfioşi ! Dar cu atenţie !
Comentariile anonime nu le public !